VJEŽBAJTE HARD BODY!

Hard body sustav vježbanja baziran je na najnovijim znanstvenim spoznajama funkcionalnog treninga. Trening traje samo 45-50 minuta, te se provodi 4 x tjedno kroz 4 faze u 12 tjedana. Pridržavajte se te tzv. minimalno učinkovite doze, jer ona je optimalna i opako učinkovita.
The name of the game is quality, not quantity!

Hard body sustav se provodi uz pomoć 3 najmoćnija trenažera, a to sukettlebell ili girja, suspenzijski trenažer, te naše vlastito tijelo – tzv. bodyweight vježbe. Kroz 12 tjedana, proći ćete i savladati preko 300 različitih, originalnih i iznad svega opako učinkovitih vježbi.

Prednost Hard body sustava je da se trenira samo 4 x 45 – 50 min tjedno!Zaista nije više potrebno trenirati 6 x po 2 sata tjedno, gubiti vrijeme na dolaske i odlaske u teretanu, ako za to nemate vremena.
To je sve moguće zato jer se u ovom programu primjenjuju najnovija dostignuća u funkcionalnom treningu. Tzv. visoko intenzivan intervalni trening zaista je superioran način treniranja.

Hard body trening možete provoditi doslovno bilo gdje. Potrebni su vam navedeni rekviziti, kettlebell, suspenzijski trenažer, vlastito tijelo, strunjača te samo 2 m prostora.

Kako vježbati Hard Body?

Hard body možete vježbati sami u vašem stanu, kući, garaži, parku, plaži, hotelskoj sobi, Uz pomoč Hard body knjige treninga i 9 originalnig trening protokolaSve što vam treba je 2 m2 prostora, strunjača, kettlebell i suspenzijski trenažer.

Više…

Uključi se u Hard body Mega Izazov! To je jedinstveni regionalni projekt, gdje vježbaći – Hard body ratnici, vježbaju pod paskom certificiranih Hard body trenera. HB Mega Izazov provodi se 3 x godišnje u 12-tjednim ciklusima.

Više…

Postani Hard body certificirani trener level 1 & 2. Postani dio Hard body Family, nauči sve o Hard body treningu i prehrani. S našim certifikatom možeš voditi Hard body grupne i individualne treninge, sudjelovati u Hard body Mega Izazovima & Eventima, te još mnogo toga!

Više…