ŽELITE LI POSTATI SNAŽNIJI, NAUČITE SE KRETATI 2. DIO
Sljedeći put kada tijekom treninga stignete do zida zvanog plato nemojte očajavati. Shvatite to kao pozitivan poticaj da napravite “veliko pospremanje“ i ustanovite koje su vam slabe točke.

Prvi dio kolumne pročitajte ovdje.Watch Full Movie Online Streaming Online and Download

54921696e97ba5e5a4c4e489bd946973-mediumBol je nekada dobra stvar jer nas upozorava da neke kretnje ne radimo pravilno. No nerijetko se dešava da nas tijelo odmah ne alarmira na nejednaku ili nepravilnu uporabu mišićnih skupina tijekom vježbanja. Zbog toga nije na odmet da uz pomoć stručnjaka, kao što su treneri snage ili fizioterapeuti, ustanovite koje mišiće koristite dovoljno, a koji su se “ulijenili“, kako bi prevenirali mnoge ozljede i postizali bolje rezultate.
Tijekom vježbanja ključnu ulogu protiv ozljeda i kod bolje izvedbe snage igraju mišići stabilizatori. Ti mišići stabiliziraju zglobove, koji zatim omogućavaju mišićima pokretačima, koji su prvenstveno zaduženi za kretanje, da odrade svoj dio posla povezan s, primjerice, dizanjem utega.

Često se, pak, događa da mišići pokretači postanu preopterećeni te da se pojedinac previše iscrpi tijekom vježbi. Naime, zbog mišićne neravnoteže mišići stabilizatori ne rade kako bi trebali te mišići pokretači preuzimaju ulogu pri stabiliziranju zglobova. Posljedica toga je smanjena učinkovitost tijekom vježbanja.

Link na puni članak.

Recommend
Share
Tagged in
Leave a reply